ΠΕΡΠΑΤΑ. ΜΠΟΡΕΙΣ

ΠΕΡΠΑΤΑ. ΜΠΟΡΕΙΣ

Θα έχεις ακούσει πολλές φορές γιατρούς και γυμναστές κυρίως, να αναφέρονται στα οφέλη του περιπάτου. Το καθημερινό περπάτημα σχεδόν επιβάλλεται, ειδικά για εμάς που κάνουμε καθιστική ζωή λόγω δουλειάς. Για σκέψου το. Πόσες ώρες τη μέρα κάθεσαι και πόσες κινείσαι; Καθιστική ζωή, μετακινήσεις με το αυτοκίνητο και τρεχάτε ποδαράκια μου ελάχιστα. Αν εντάξεις το περπάτημα στην καθημερινότητα σου για ένα μισάωρο, θα δεις σημαντική διαφορά στο σώμα σου και στη διάθεσή σου. Πάμε όμως να δούμε τα βασικότερα οφέλη από αυτή τη συνήθεια

 

  • Βελτιώνει την υγεία της καρδιάς
  • Βοηθάει στην απώλεια βάρους
  • Ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση
  • Καταπολεμά τον καρκίνο
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος
  • Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης σακχαρώδη διαβήτη
  • Δυναμώνει τα οστά
  • Δυναμώνει τους μυς
  • Βοηθάει την πέψη
  • Ενισχύει το ανοσοποιητικό
  • Προλαμβάνει την άνοια
  • Αυξάνει την ικανότητα των πνευμόνων
  • Καθυστερεί την γήρανση
  • Βοηθάει την παραγωγή βιταμίνης D
  • Μειώνει το στρες
  • Ανεβάζει την διάθεση
  • Βελτιώνει τη μνήμη
  • Αυξάνει την παραγωγικότητα του ατόμου
  • Αυξάνει την δημιουργικότητα
  • Μας κάνει πιο κοινωνικούς

 

Μήπως μετά από όλα αυτά να το ξανασκεφτείς; Και αν σου είναι δύσκολο να το εντάξεις μέσα στη μέρα σου, βάλε στόχο να περπατάς τρεις φορές τη βδομάδα από 45’ περίπου. Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς.

Μαριλία Μωραϊτοπούλου
marilia8@msn.com

 

 

 

  •  
  •  
  •  
  •